Blamiblog

No tot és mediocritat!

Posted in Avatars com a consumidor by blami on 12 Juliol 2012

Després del post anterior, m’he sentit en la obligació de fer justícia (i de pas afegir una mica d’optimisme) tot descrivint una bona experiència com a consumidor.

L’altre dia se’m va fer malbé una aixeta de casa. Què bé! i mira que són barates!

Se’m va ocórrer mirar si el fabricant en feia despiece. Vaig trucar a Hansa España que, casualment, es troben a Barcelona! Molt amablement em van indicar que ells no podien atendre a particulars però em van donar la referència d’un dels seus punts de venda. Les paraules van ser quelcom similar a tu truca al 931671084 i demana pel David. Ja veuràs que no tindràs cap problema. Això vaig fer.

Quan vaig parlar amb el David, i donat que pel catàleg no semblava que aconseguíssim trobar el model de l’aixeta, em va demanar una foto per email i li vaig enviar aquell mateix dia.

En un altre correu em va demanar escollir entre dues mides del bastonet de l’aixeta. Li vaig contestar. De seguida em va indicar el preu (es una pasta, però molt menys que una aixeta sencera nova) i em va demanar confirmació. Li vaig acceptar i em va dir que no calia que li avancés res, que en uns deu dies ho rebria i em contactaria.

Logo enllaçat a la web dels subministradors eficients.

Aquest matí he rebut el correu confirmant-me que havia arribat la comanda. He anat a recollir-lo al carrer Verdi 115. El David, no només havia demanat la peça, sinó que també altres components més petits per si de cas, que finalment no ha calgut comprar perquè la peça principal ja els portava. Increïble!

Ara ja tenim aixeta “nova”. No és exactament idèntica a l’anterior però és que han passat prop de 12 anys! Suposo que han tingut temps per canviar uns quants cops de disseny. Espero que aquesta aguanti tant com l’anterior.

En resum: una trucada, quatre correus mal comptats (tot des de casa)  i un desplaçament.

L’únic que em fa ràbia és que m’hagi sobtat tant haver rebut un tracte professional. T’imagines que ara tothom comença a treballar bé?

Anuncis

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. cerratis said, on 16 Juliol 2012 at 16:17

    Qué razón tienes!!! El jueves noche se rompió mi portatil. El viernes hablé con la gente de soporte para abrir la incidencia y hoy ya está solucionado (la pena es que mi soporte es Next Business Day y no pude usarlo el finde)… Pero tu caso y este demuestran que todavía tenemos esperanza!!! 🙂

    • blami said, on 16 Juliol 2012 at 22:36

      Desde que puse el post anterior, he estado dando vueltas al tema mucho más profundamente que hasta ahora. Desde hace tiempo tenía la idea de que vivía en un país mediocre por la mediocridad de la gente que lo formamos. Pero últimamente empiezo a ponerla en duda.

      No paro de ver y recordar ejemplos de gente que para nada es mediocre. Luchadores del día a día por salir adelante mejorando en lo posible a partir de la experiencia del día anterior. Con resultados que, con el tiempo, llegan a ser brillantes.

      Parece que es mucho más fácil que recordemos la anécdota, y si es negativa, tanto mejor.

      Por cierto, a mi también se me quemo la placa de este ordenador el jueves! Llamé a un taller del barrio (electronicaverd) al que se la había comprado hacía poco más o menos un mes. El resultado es que me cambió la fuente por una nueva, y en aproximadamente media hora ya estaba trabajando de nuevo con mi ordenador. El problema de la fuente quemada me dejó intranquilo, pero el trato eficaz y profesional de Josep (el técnico de la tienda) me ha compensado con creces. Ya lo he recomendado a varios vecinos (recompensa por hacer las cosas bien)

      Sí, hay esperanza 🙂 Únicamente debemos intentar evitar caer en el pesimismo y seguir adelante con nuestra actividad lo mejor que podamos!


Deixa un comentari

