Blamiblog

Estic fart de Movistar!

Posted in Uncategorized by blami on 24 Juny 2012

De debò, n’estic fart

· dels seus sms amb concursos, promocions xorres, recordatoris de segones línies que mai no faré servir, etc, etc, etc

· de les seves trucades comercials a qualsevol hora que, en cas que les agafis, les assignen a un comercial fen-te esperar fins que l’assignat agafa la trucada: optimització del temps dels comercials encara que qui espera sóc jo, el pringat del client que tot ho aguanta. La d’avui tenia innovació, el comercial era una veu gravada! Increïble el valor que té el meu temps per a ells.

· de les seves promocions, aparentment xollo per a mi, que després resulta que has de pagar no sé què i has de trucar quan te n’adones perquè et tornin els diners. Ah! i pobre de tu si a la gravació que tenen no vas deixar clar a què deies que sí.

· del seu servei d’atenció al client, amb la cançó de fons que comença i acaba interminables cops mentre et van passant d’un a l’altre sense mai rebre cap resposta que et serveixi i quan arribes al fons, gairebé sempre hi ha un problema tècnic que no els permet donar-te el que vols.

· de no aconseguir, ni per activa ni per passiva, el meu contracte amb ells per escrit malgrat la llei diu que en tinc dret. Et diran que registren la teva petició i en uns dies el rebràs a casa (mentida!). Et diran que segurament ha hagut algun problema amb la meva adreça de correu, la confirmaran i et diran que en uns dies el rebràs (mentida!) T’enviaran a la web (on no el trobaràs). El demanaràs per la web però només rebràs correus per que es posin en contacte amb tu per telèfon (encara estic esperant)

Estic comptant els dies que venci el meu “compromís de permanència” per engegar-los a…

Sí, ja sé, tots són iguals però… Movistar és més igual que els altres…

Anuncis

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. cerratis said, on 25 Juny 2012 at 15:42

    No te vayas… luego les echarás de menos!!! 🙂

    • blami said, on 25 Juny 2012 at 21:42

      Quieres decir que cantaré “Lo mismo te echo de menos, lo mismo, que antes te echaba de más” ? Pues no sé, ya les dejé con el fijo y con intersné y de momento… Ya te lo diré 😉


Deixa un comentari

