Blamiblog

Ciutadà normal

Posted in Avatars com a consumidor, Avatars socials by blami on 21 Agost 2011

TADAIMA!

Tornant de les muntanyes tot ensopit pel final de les vacances sento aquesta cançó que em col·loca al meu lloc.

El vídeo ha quedat una mica… fosc tot i que la cançó se sent perfectament:

i la base de la lletra l’he agafada d’aquí.

Compro xuxes, minjo pipes
i no m’agrada el Mc Donalds
feminista anant de curbes
lo punky al Mercadona
lo profe que no s’afaita
la veïna que s’aixeca i canta.

No reciclo el que podria
compro els iogurts al Dia
i si no veig cap radar
accelerant faig via,
m’importen un pimentó
Zapatero i Montilla
mentre jo tingue prou guita
pa’l xalet i la Nocilla.

Sóc un pobre ciutadà normal
que es cola sempre al metro
i té la tita de a metro,
sóc l’angelet infernal
que només mira per ell
i a la que pot te fa la pell.

Sóc carn de capitalisme
aigua de mal agüero
si algun dia tinc canuts
me’ls fumo a cara perro,
tinc la consciència tranquil·la
tot ho compro als pobres xinos
i a l’Ikea hasta els topes
a mi què si ho fan tot críos,
jo al meu lo tinc ben mimat
net, polit i connectat,
no ens veiem durant lo dia,
però el diumenge lo porto al bar
i quan lo futbol s’ha acabat
se’ns menja la llengua el gat,
no mos surten les paraules,
no tenim de què parlar.

I es que sóc un pobre ciutadà normal
que es cola sempre al metro
i té la tita de a metro,
sóc l’angelet infernal
que només mira per ell
i a la que pot te fa la pell.

Compro xuxes, minjo pipes
i no m’agrada el Mc Donalds

I en cas que t’hagi agradat, és de Pepet i Marieta

Anuncis

3 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. cerratis said, on 22 Agost 2011 at 16:30

    Bienvenidos… Cuanto tiempo sin noticias en blami.com!!!!

    • blami said, on 22 Agost 2011 at 22:45

      Mucho han de diferir nuestras experiencias para que a partir de febrero no entiendas con total precisión lo que cuesta poner un post en mi situación 😉

      • cerratis said, on 23 Agost 2011 at 17:17

        jejejejejeje


Deixa un comentari

