Blamiblog

Traducció amb OmegaT+

Posted in Avatars tècnics, traduccions by blami on 14 Març 2011

Com que m’han demanat que expliqui alguns conceptes de SO a un dels meus crèdit, m’he hagut de posar a refrescar els coneixements de Bash de mis tiempos mozos.

Així he trobat el document http://tldp.org/LDP/abs/html/ que tan amablement ha deixat a la nostra disposició el Mendel Cooper.

A l’hora, m’he posat a analitzar algunes aplicacions de tipus TAO ja que estic plantejant-me construir una (temps…) i m’he topat amb OmegaT+.

Per a avaluar l’OmegaT+, m’he posat a traduir la guia abs. Ja veurem fins on arribo. De moment, penjaré en aquest bloc els diferents temes que vagi traduint per si hi ha encara algú que intenta trobar documentació tècnica en aquest minoritari però estimat idioma.

Posaré les entrades dins de la categoria de “traduccions” per si t’ajuda a trobar-les/esquivar-les. Per exemple, ja està disponible la secció 16.3 de comandes de data i hora.

Per cert, OmegaT+ està raonablement bé. No he aconseguit que funcioni el corrector ortogràfic (que sí funcionava amb OmegaT sense +) però està xulo que vagi consultant al Google translator pels diferents segments a traduir. En tot cas, m’ha posat molt difícil trobar excuses per construir el meu propi TAO. Potser em conformaré amb intentar ampliar aquest… si trobo el temps.

Anuncis

Deixa un comentari

