Blamiblog

Love is just a dream by another name

Posted in Uncategorized by blami on 23 febrer 2011

La tinc al cap tota l’estona.

Per sort, a alguna web s’han molestat en guardar la lletra i al yiutiub han deixat la cançó perquè la puguis escoltar

I aquí la lletra

Something in the way she moves | Quelcom de la manera amb que es mou
In the way she touches me | en la manera que em toca
In a way that no one can ever do | d’una manera que cap altra podria fer-ho mai

Something in the way I feel | Quelcom en la manera en que em sento
When she’s standing there | quan es posa davant meu
Makes me feel more real than the rain | em fa sentir-me més real que la pluja

Igama lami ’nkunzi emnyama | El meu nom és Brau Negre
Yimi ’nkunzi emnyama | Sóc en Brau Negre
Igama lami ’nkunzi emnyama
Ngicitha amasoka | Sóc aquell que posa a prova els joves enamorats

Standing on the corner | Dempeus a la cantonada
There’s nothing warmer | no hi ha res més càlid
Than holding her hard and close to me | que sostenir-la fort aprop meu

Isoka latata zela | Aquest jove està nerviós
Lentombi ifuna ukwendlala | perquè la jove hi vol passar la nit
Isoka latata zela
Lentombi ifuna ukwendlala
Itshitshi limnandi itshitshi limnandi njengoshukela | una verge humida, dolça com sucre
Isoka latata zela
Lentombi ifuna ukwendlala

We’re sitting at the river’s end | Estem asseguts al final del riu
She smiles and says to me | Ella somriu i em diu:
Make my heart beat like a drum | fes-me bategar el cor com un tambor

Oh Time, time, time! can we hold the line? | Oh temps, temps, temps! Podem quedar-nos aquí?
Can I keep this picture forever? | Puc conservar aquesta imatge per sempre?

Igama lami ’nkunzi emnyama
Ngicitha amasoka
Igama lami ’nkunzi emnyama
Ngicitha amasoka

Love is just a dream by another name | L’amor és només un somni amb un altre nom
Ngicitha amasoka
Love is just a dream | L’amor és només un somni

Isoka latata zela
Lentombi ifuna ukwendlala
Isoka latata zela
Lentombi ifuna ukwendlala
Itshitshi limnandi itshitshi limnandi njengoshukela
Isoka latata zela
Lentombi ifuna ukwendlala

Anuncis

Deixa un comentari

