Blamiblog

La dona auxiliadora

Posted in Avatars socials by blami on 25 Setembre 2010

De molts i, especialment, moltes és conegut el curiós fenomen que apareix quan una dona, normalment noia jove amb cara no agressiva, intenta aparcar el cotxe. Hi ha molts números que arribi un home, normalment no tan jove i amb cara més aviat de pomes agres, i li comenci a “auxiliar” tot indicant-li com ho ha de fer donat que, pobreta, ja se li veu com és d’inútil per la tasca.

Doncs bé, l’altre dia vaig trobar-me la versió femenina de l’home auxiliador. Anava al metro amb el meu bebito fent-me moneries dins la motxilla i tirant-se cap endarrere de manera que mirava cap per vall les dues noies del davant. A la majoria de la gent se li dibuixava un somriure. No a tots. Allà estava ella. La dona auxiliadora. De seguida em va enviar el gran consell Cuidado, no le dejes hacer eso que es muy pequeño y se puede hacer daño amb un to de “pobret, ja se li veu com és d’inútil per la tasca”

En aquest cas vaig saber-li respondre amb un gracias pero es algo que hace todos los días acompanyat d’un ampli somriure dels que mostres quasi bé totes les dents. Ella va callar però la cara de pomes agres no li va marxar. I el meu nen va continuar fent les moneries i la resta del vagó (especialment jo) vam continuar gaudint-les.

Suposo que és més fàcil estant assegut al metro que lluitant amb el volant del teu cotxe, però trobo que em vaig sortir força bé.

És curiós com la gent decideix quines són les tasques pròpies del teu sexe i per quines necessites clarament auxili.

Per cert, no s’ha fet cap mal a cap bitxito en el “com es va fer…” d’aquest post 🙂

Anuncis

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. cerratis said, on 26 Setembre 2010 at 21:26

    Pues si… a la gente siempre le gusta dar su opinión al resto pero curiosamente no le gusta recibir la de otros…

    • blami said, on 27 Setembre 2010 at 10:56

      Razón tienes 🙂


Deixa un comentari

