Blamiblog

AEAT per fi al meu Ubuntu!

Posted in Avatars com a consumidor, Avatars tècnics by blami on 16 Mai 2010

És poc intuïtiu i els seus colors per defecte (més o menys canviables) són “peculiars”. A més si se’t penja (i ho fa!) et deixa el fitxer corrupte i has de tornar a començar (grrr)

… però …

FUNCIONA al meu Ubuntu!

AEAT a l'Ubuntu

Ho han aconseguit programant-lo en java i, sense que sigui per llençar-hi coets, presenta una resposta acceptable a la meva maquinucha.

Bé, ara només em queda veure quant em tocarà pagar aquest any… glups!

Anuncis

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. cerratis said, on 17 Mai 2010 at 9:41

    Es que Hacienda somos todos!!! 🙂

  2. blami said, on 17 Mai 2010 at 21:15

    Ahora sí que me lo creo que somos todos. Seguro que después de esto baja el índice de defraudadores… 😛


Deixa un comentari

