Blamiblog

Contradiccions “aparents”

Posted in Avatars socials by blami on 8 Novembre 2009

"The continuum concept" the book & "The situation is hopeless, but not serious" the book

Avui m’he volgut prendre el dia lliure i començar a llegir un altre dels llibres de la darrera remesa de l’Amazon.

Es tracta del “The continuum concept” de la Jean Liedloff. Quan he vist el subtítol “Cercant la felicitat perduda” és quan m’he trobat el petit xoc. Resulta que un altre llibre que m’estic llegint es diu “The situation is hopeless but not serious” del Paul Watzlawick que porta per subtítol, ni més ni menys que “la persecució de la infelicitat“!

Incoherències a part, haig de dir que el del Paul, de moment, m’ha fet riure molt (llàgrimes i tot!), mentre que el de la Jean sembla (a primera vista) molt més seriós. Això em fa pensar que potser el Paul té raó i l’estat que perseguim les persones (i el que millor ens senta) no és pas el de felicitat sinó tot el contrari.

Anuncis

Una resposta

Subscribe to comments with RSS.

  1. cerratis said, on 11 Novembre 2009 at 21:20

    Estos libros me recuerdan a un corolario de Murphy, que decía: “Sonríe… Mañana será peor!!!” 🙂


Deixa un comentari

