Blamiblog

Una regla simple per aprendre

Posted in Tots els avatars by blami on 25 Setembre 2009

llibre "the laws of simplicity" del John Maeda

Converses amb un company m’han fet rescatar les idees d’un llibre del que ja vaig parlar fa temps.

El llibre del John MaedaThe laws of symplicity” va resultar una petita caixa de joies que em van resultar molt inspiradores.

Una d’elles apareix a la llei 4. Learn.

Learn, que en anglès pot significar aprèn, em permet traduir l’acrònim original de l’autor BRAIN.

B: Basics are the beginning.
R: Repeat yourself often.
A: Avoid creating desperation.
I: Inspire with examples.
N: Never forget to repeat yourself.

La meva proposta de traducció (a falta de trobar una de millor):

A: Abans les bases
P: Prohibit crear desesperació
R: Repeteix sovint
E: Exemplifica per inspirar
N: No oblidis repetir

Si en trobes una traducció millor, t’agrairé que me la facis saber.
Ah! per cert, si se t’acut una de millor, per favor, indicam-la 😛

Anuncis

Deixa un comentari

