Blamiblog

I si no t’agrada, fes-te’l nou

Posted in Tots els avatars by blami on 1 Setembre 2009

Doncs sí, ja se m’estan acabant els dos anys que els de 1&1 m’han regalat amb aquest espai. Snif! Sembla mentida com passa el temps de ràpid.

M’he fet una còpia d’aquest bloc a wordpress (https://blami.wordpress.com/)  i intentaré conservar el domini tan xulo (si els de 1&1 em responen)

Mentrestant, et deixo una de les darreres cançons que m’han impactat. Es diu Alles Neu del  Peter Fox. Amb el meu rovellat alemany i ajudant-me de traduccions, he pogut intuir que et proposa que tot el que no t’agradi el tornis a fer de nou. Tot i que l’entenc com una parodia al consumisme actual, en el cas del meu petit bloc sento que hauré de seguir el consell…



Anuncis

Deixa un comentari

