Blamiblog

Contracte de serveis des del telèfon

Posted in Avatars com a consumidor by blami on 2 Juliol 2009

Fa uns dies, una comercial molt atenta es va preocupar per la meva factura del mòbil i em va trucar.  Em va proposar un servei que em donava tarifa plana durant el cap de setmana. Com que em sonava una mica raro vaig insistir més d’un cop amb “¿pero seguro que no me costará nada?” i “¿pero seguro que no me costará nada en el futuro?” Molt pacientment em contestava sempre “es gratis” o bé “sin coste”.

Bé, no es que faci servir gaire el mòbil. De fet, sovint no arribo al mínim del contracte i haig de pagar un 40% o més del consumit. Però com que era tan clarament i absolutament gratis, mal no em podia fer…

Avui m’ha arribat la factura del mòbil. La primera després de la trucada. A la factura hi apareix que vaig fer 4 trucades en cap de setmana amb un temps de menys de 8 minuts (normal) i amb un cost de 0€ per ser tarifa de cap de setmana. Val, fins aquí bé. La sorpresa bé acontinuació: “Quota Tarifa Plana de Cap de Setmana (18 Mai.09 al 17 Jun.09)  import 5€

“Què fort! com me l’ha jugada!” he pensat. Res, truco i reclamo. Molt amablement, i després de aproximadament mitja horeta (incloent el temps de “cap operador disponible”) amb dos interlocutors que cada poc temps t’avisen que els queda poc per a finalitzar i que no em retiri, finalment aconsegueixo que em donin de baixa del servei i d’alta la reclamació. Ah! i em demanen disculpes per les molèsties. El tracte és d’agrair. Sembla ser que van consultar la meva conversa gravada amb la comercial i va quedar prou clar.

A partir d’ara, cada cop que m’ofereixin un nou servei, demanaré el contracteper escrit abans d’acceptar res.

Anuncis

Deixa un comentari

