Blamiblog

Sudo prepara’m un entrepà

Posted in Avatars tècnics, Tots els avatars by blami on 3 Abril 2009

Avui un alumne me l’ha ensenyat i m’ha fet molta gràcia

sudo

De fet, sovint tinc un diàleg similar amb la meva màquina:

[jo] $ Esborra’m això

[ella] ‘tas tu apañao’ pero tu tienes estudios piltrafilla?

[jo]  $ sudo que m’esborris això NOOOOOOOW!

[ella] Señor, sí señor!

Ara que ja sé que sudo servex fins i tot per a aconseguir entrepans… no habrá quien me pareeeee: juro ante root que nunca volveré a pasar hambre.

Anuncis

Una resposta

Subscribe to comments with RSS.

  1. cerratis said, on 4 Abril 2009 at 17:33

    jejejeeje que bueno!!! 😀


Deixa un comentari

