Blamiblog

El servei de bicing no funciona!

Posted in Avatars com a consumidor by blami on 26 Abril 2008

Acabo d’enviar el següent missatge a info@bicing.com

Fa quatre dies que disposo de la targeta de Bicing i ja en tinc prou de
problemes.
· avui m’he passat més d’una hora buscant un lloc on deixar la bici (és
la nr. 3337). M’he recorregut 6 estacions per la zona sense cap èxit.
Pel camí m’he trobat un bon nombre d’usuaris a la mateixa situació,
informant-me que des d’on ells venien tampoc no trobaven lloc. Es
desesperant. Finalment m’he decidit pujar la bici a casa.


· ahir vaig agafar una altra bici (la 6828). Mentre ajustava el seient,
un altre usuari va col·locar la seva bici al forat que deixava amb la
meva. Quan vaig voler pujar-hi, em vaig trobar que la bici no portava
pedals! Però tampoc no la podia deixar i agafar una altra. Així que vaig
haver de portar-la caminant a una altra estació que, per sort, tenia un
lloc lliure.
· els telèfons de contacte que ofereixen no m’han agafat mai. Potser
truco fora d’horari, però el d’incidències al menys hauria d’estar
disponible durant l’horari del servei de bicing, no?
No sé fins a quin punt us podeu imaginar les incomoditats que m’heu
causat. Em sento profundament estafat.
Per tot plegat, exigeixo que em doneu de baixa del servei i em retorneu
els diners pagats.A veure que diuen. Mentrestant, vaig sortint un altre cop a la cacera del lloc d’apartament i creu els dits per no haver-me de barallar encara per que no em cobrin el temps extra!Quin Ajuntament…


20080429: veient una parelleta desesperada per no trobar lloc al parc, m’han vingut ganes de continuar una mica més aquesta entrada.L’hora intempestiva 21. El noi (innocent) mostra la seva alegria: “dos llocs lliures!”Intenten deixar les bicis. Ja! els llocs estan defectuosos. La noia (innocent) avisa que truca al servei d’incidències. Ja! no li agafen. Quina sorpresa tu…Evidentment, a hores d’ara, ningú de Bicing s’ha posat en contacte amb mi per a comentar res sobre el correu que els vaig enviar… un servei d’atenció al públic nul.

Avui he pensat una altra possible lectura de que hi hagi tantes bicis i tan poc lloc. No dic que sigui això, eh?, però com a possible, és possible: imagina’t que ets la responsable del Bicing i que disposes d’un nombre excessiu d’unitats (algú haurà quedat amb les butxaques ben plenes amb una concessió per sobre de les necessitats?) i no saps que fer-ne. On les col·locaràs? Què tal obrir noves estacions de bicicletes? Les amunteguem allà i ja en tenim menys al dipòsit. Avui, un veí m’ha comentat que el dia en que van portar les bicis, van omplir tots els llocs. TOTS!

No sé, però si no són magatzems externs de bicis les estacions dels barris perifèrics, de moment no se m’acut cap altra explicació de perquè no emplenen un 50% i no el 100%


20080430: avui he vist uns marrecs provant d’arrancar les bicis. Segur que hi ha qui no les deixa ben col·locades i, per a aprofitar-se d’aquest nínxol estan aquests paràsits. Què potser hauria de trucar per avisar a incidències? ha! no val la pena. Mai no agafen el telèfon…Decididament, aquest servei està al país equivocat: els habitants som massa bàrbars i els de l’ajuntament massa ineptes…

Anuncis

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. cerratis said, on 26 Abril 2008 at 17:01

    El problema es que ha muerto de éxito…

  2. moi said, on 27 Abril 2008 at 20:57

    Es cierto, pero se han dejado el cadáver sobre el caballo y sigue ganando batallas: es decir, pillando pringaos que nos inscribimos confiados…
    Ojalá consigan arreglarlo pues la idea no es mala.
    En fin, de momento nadie se ha puesto en contacto conmigo. A ver si mañana que es lunes, me dicen algo… Seguiré informando 🙂


Deixa un comentari

