Blamiblog

Tinc unes crosses molt xules!

Posted in Tots els avatars by blami on 1 febrer 2008

Com que darrerament estic tan accidentable, ahir vaig tornar a l’hospi d’urgències. Aquest cop per una torçada de turmell mentre passejava Guguelito. Fins i tot vaig estar al mateix box que el del dia del cop amb el cotxe! Suposo que el meu inconscient s’enyorava perquè el que és el meu conscient…

Doncs això, que ara tinc una bena expectacular cobrint-me un turmell amb inflamació espectacular, i unes crosses blaves, reflectants, lleugeres i requetechupiguais que (oh! per vergonya meva) no sé manegar…

Anuncis

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. cerratis said, on 1 febrer 2008 at 22:16

    Animo… así podrás jugar más a la Wii jejejeje

  2. moi said, on 2 febrer 2008 at 21:25

    Pues sí. Todo el día tirado en el sofá. Sil se encarga de todo. Y hasta he navegado un poco por intersné desde la Wii. ¡Desde el 7 de enero que no la encendíamos!
    Visto así, parece un chollo. Y total, porque cada noche me tenga que clavar una agujita en la barriga para que no se me pudran los dedillos… ¿Quién dijo que los michelines no sirven para nada? 😛


Deixa un comentari

