Blamiblog

Jo no tinc por

Posted in Tots els avatars by blami on 26 Desembre 2007

Com que el cafè vietnamita que m’han donat avui a casa de Jordinés no em deixava dormir, m’hi he posat a terminar el llibre del Niccolò Ammaniti “Jo no tinc por”.

Jo no tinc por

Quan el vaig comprar fa uns dies (per 1€ al Mercat de Sant Antoni!) només em va cridar una mica l’atenció l’argument que deixava endevinar la descripció de la contraportada. No coneixia res de l’autor i em va sobtar que la Laura C. (italiana com ets) fossis capaç de reconèixer-lo pel títol en català!

La primera impressió va ser, un altre llibre des de la perspectiva d’un nen de 9 anys (quina “racha”) Tot seguit un “vaja, m’he agafat un llibre de por per dormir”. Però després, mica en mica, vaig anar-me’n enganxant fins avui que, amb una sacsejada, m’ha portat a un final de vertigen d’aquells que et deixen amb una sensació de “cooóm?” He comprovat que les següents set planes estiguessin intentionally left blank, i m’he hagut de rellegir els darrers paràgrafs per acabar-me de convèncer que, efectivament,  s’havia acabat i em tocava composar la resta amb la informació que em donaven.

Total què, si no te l’has llegit, penso que val la pena per endinsar-te en un poble de la Itàlia dels temps de la cançó  parole, parole, parole.

Anuncis

Deixa un comentari

