Blamiblog

Listen Print Discuss Subscribe to Perl.com

Posted in Avatars tècnics, Tots els avatars by blami on 10 Desembre 2007

Ha caigut a les meves “mans” el següent enllaç: http://www.perl.com/pub/a/2007/12/06/soto-11.html (gracias José)

L’estic llegint amb un somriure als llavis 🙂

El llibre del drac del que parla a la secció RSTS BASIC / PLUS deu ser el de Aho, Sethi i Ullman (en guardo una còpia amb raonable carinyo a un prestatge poc usat del despatx) BTW: no tinc ni flowers que vol dir RSTS (!)

Trobo que es passa una mica amb Python. El seu model d’objectes no està tan malament. De fet, és el que més m’agrada de tots els que he vist fins ara. Qüestió de gustos o d’ignorància… Però sí, d’acord, el Guido té al cap la One True Syntax

Respecte als comentaris dels *sh i de php, estic 101% d’acord: un conjunt d’afegits ad-hoc descontrolats amb la sensació de worse-is-better plovent-hi a sobre amb força.

No tinc clar que es pugui expressar qualsevol cosa en cap llenguatge humà. Em baso en el fet que tot el que es pot expressar en un llenguatge (conjunt de símbols i regles de composició) és numerable i per tant incomplet o pitjor (massa GEB he llegit) Però tampoc veig del tot clar el fet que un llenguatge humà sigui només un conjunt de símbols i regles de composició…

El concepte de “dwimmy” (Do What I Mean) em recorda com és de fàcil perdrès amb el vocabulari…

Les següents seccions em recorden la meva petitesa: jo! com em ballen els conceptes de mètodes virtuals i single/multiple dispatch…

Toooorno a deixar la lectura aquí. Hora de sopar…

Anuncis

Deixa un comentari

