Blamiblog

En qualsevol moment pot canviar tot

Posted in Tots els avatars by blami on 26 Novembre 2007

Ahir al vespre vaig aturar el cotxe per un semàfor. En mirar pel retrovisor vaig veure la cara de por del noi que conduïa el cotxe del darrera. Havia perdut el control i no podia frenar. Així que, amb el meu cotxe, li vaig ajudar a fer-ho.

Va ser una petita estirada del coll cap endarrere. Pràcticament res. Però vaig començar a sentir-me una mica marejat. Potser la impressió.

El noi de seguida es va aturar i va em va dir que no veia cap desperfecte al meu cotxe. I així semblava, per tant ni se’m va ocórrer  fer el part d’accident. Prou preocupat estava amb un possible problema de cervicals.

Amb tot, el noi (Marc) em va deixar el seu mòbil per si finalment tenia qualsevol problema, i tots dos  vam continuar el nostre camí.

El metge va diagnosticar un latigazo cervical, aparentment sense cap problema greu. Em receptà un còctel d’analgèsic, antiinflamatori i protector gàstric, i m’envià a casa amb un collarín demanant-me que anés al meu metge en quatre dies.

Així, si no canvia la cosa quan deixi d’estar tan dopat, tot plegat haurà quedat en una incomoditat sense aparents repercussions (més enllà d’alguns plans canviats, i molta més son durant tot el matí), i en un recordatori més de que en qualsevol moment pot canviar tot.

Anuncis

Deixa un comentari

